Sunday, January 13, 2013

.tamat.

Assalamualaikum.
Anneyeong haseyo!

I'm back.  wahaha!
rindu aku tak. rindu tak.
tolongla cakap rindu.
bagi aku perasan sikit pun jadi la.  hahaha!
parah nih, sampai camtu sekali kan.
okeh, ignore jek!

just nak inform.
macam ada orang nak dengar and baca.
ahh, tak kira.
nak inform jugak.
yang aku da abeh final exam.
yeayy !!
berjaya jugak aku tempuh suma nih.
macam tak caya ja.
last paper aku,
Information Systems In Organization.
petang tadi. (12/1/2013)
pukul 4.30 aku da kuar dewan dah.
dah sakit kepala nak memikior jawapan.
padahal objektif ja pun.
haha! over kan.
tapi biaqla.
otak aku.
sian tau, aku push dy teruk-teruk.
nasib baik otak aku baik, 
dy tak hantar incik Migrain datang melawat aku.
baik kan? haaa...
paham-paham ja aku nak exam.
incik Migrain or Incik Rain tak mai pun.
adik dy ja kekadang mai melawat.
sakit kepala sikit2 tu normal.
hehe..

so, dengan rasminya.
12 Januari 2013.
aku tamat belajar untuk semester pertama.
Alhamdulillah. 1 semester.  Done.

tunggu je la resultnya macam mana nanti.
harap-harap elok. lulus. takda paper yang kena repeat.
kalo dapat dean list, Alhamdulillah.

yeayy !! hehee.
macam takcaya ja.
seriously, aku rasa macam tak caya ja yang aku abeh da 1 semester.
1st month masuk UUM. aku rasa down gila.
takda kawan. takda  partner. takda minat. takda semangat. 
dan macam-macam perasaan lagi la.
aku just ada 2 orang sahabat yang jugak dapat masuk U sama.
tapi len kos. sorang Edu IT. Sorang HR.
kemana-mana aku dengan dowang dua ja.
Noor Shazwani Fadzil & Nurul Nasihah Abd Ghani.
dowang ni dua duk tradewind, just berbeza aras.
tiap2 hari, tradewind la tempat aku.
da macma bilik no.2 da kat sana.
p study n wat asement pun kat sana.

tuk semester ni, aku dapat sekelas dengan dowang.
kelas Hubungan Etnik dengan Wani.
kelas Kenegaraan,  sekelas dengan dua-duanya sekali.
taksangka. depa jadi kawan.
sebab Wani BFF aku dari zaman sekolah menengah sampai sekarang.
sebab umah kami dua dekat.
kami p cari kerja dulu sama-sama. 
dapat kerja pun sama-sama.
berhenti keja ja tak sama. haha!
sebab aku stay kekal kat 1 company tu ja sampat resign.
Wani, dy benti keja bila cukup setahun keja kat same company.
then try keja kat tempat len 2 bulan.
lepas tuh, baru benti keja terus bila dapat result further study.
si Nasihah atau Ceah ni pulak, sahabat dari zaman diploma.
kami serumah dari semester 2 sampai grad.
dan still contact walaupun dy jauh.
Ceah dy orang taiping.
kami rapat sebab sekepala. aku suka buli dy.
kami suka buli memasing.
aku pair ngan Wani, buli Ceah.
aku pair ngan Ceah tuk buli Wani.
depa pair dua tuk buli AKU. ciss !
paling banyak, aku la kena buli.
nak cita pasal makcik dua orang ni banyak.
next entry la eh.
penat nak taip.
hehee~

thanks jugak pada MMC family.
korang sentiasa ada bersama aku.
banyak bantu dan tolong memana yang patut.
korang memang de best family ever la.
seriously aku cakap. respect kat korang.
aku suka sebab kimia kita kuat.
alhamdulillah. Allah pertemukan aku dengan korang.
dan mungkin juga dia.
terima kasih atas segalanya.
TERIMA KASIH.

apa-apa pun, aku happy sebab da abeh 1 semester.
walaupun orang cakap, 
"elehh, baru sem 1 laa.. ada lagi 5 sem tau.."
tapi, ada aku kisah.
sebab ni bukan bidang aku.
aku still dalam proses nak adapt dengan bidang nih.
so, bila tamat satu semester. aku happy gila.
happy sebab berjaya tempuh stress 1 semester nih. haha!

doakan aku tuk kekal kuat dalam bidang ni eaa..
aku still takut, aku takot tak kuat.
amin. amin. amin.

till then, 
Adiossaa__


No comments: