Tuesday, January 22, 2013

cinta TERAKHIR


Assalamualaikum.
holaa.. apa cer? hihi.
aku takda cita. happy duk umah.
keja makan. lepas makan, lapaq. 
so aku makan lagi.
memang cuti ni keja aku nak gain weight la gamaknya. haha!
tapi, sora aku still hilang ntah kemana.
bila nak normal balik pun taktau la.
tapi, makan pun tak pantang. how laaa…

yang tu tolak tepi. 
malam ni just nak share pasal lagu feberet.
tajuk : Cinta Terakhir by Aiman.
siapakah Aiman? hee.
Aiman kalo taksilap aku dy penah masuk satu realiti show nyanyian dulu.
tapi konsep yg dy bawak agak islamik, so tersingkir awal.
tapi Hafiz Hamidun jumpa dy, 
ajak join masuk under syarikat Hafiz Hamidun.
so, lagu nih, Hafiz Hamidun yang buat tuk dy.
tapi, lagu ni satu ja dari Aiman.
ada satu lagu lagi duet Aiman ft Heliza. best jugak.
ada kat bawah, aku buh video yang fan buat. Open-mouthed smile.

Video Cinta terakhir ni kira antara lagu feberet.
sebab lirik dy best. sebab Hafiz Hamidun buat.
motif ??! haha! aku memang minat HH pun.
latest lagu zikir terapi dy.
best sangat-sangat. aku selalu dengar time wat math.
sebab kekadang math wat aku stress. 
so layan lagu zikir terapi.
terus rasa tenang. hihi.

panjang pulak intro nya.
korang layan la eh dua-dua video nih.
peace! (^_^)Y


aku tak jumpa video clip official dy, tapi yang ni pun boleh la kan. hehee~


ni pulak lagu yang Aiman duet dengan Heliza.
juga lagu oleh Hafiz Hamidun.
wohoo! cayalah HH. #Ehh.. haha. Open-mouthed smile.


                                                     Aiman ft Heliza Helmi–Selalu Ada.


best tak? sweet tak?
sweet la bagi aku. haha!


till then,
adiosaa__


No comments: