Wednesday, January 16, 2013

demam

As salam rakyat bloggerdian sekalian..
holaaa..
sihat tak korang??
harap sihat la eh.

aku takberapa sihat.
start dengan sakit tekak.
tambah dengan selsema dan batuk.
pastu dilengkapkan dengan DEMAM.

complete?
belum tuh, ada lagi satu kawan yang belum join.
apa dia ?
sakit kepala.
then baru complete.

rajin makan ubat.
cukup tido.
insyaallah, demam aku akan kebah.
nasib la aku ikut perangai mak aku.
sakit sikit ja, cepat2 makan ubat.
sebab aku taksuka sakit.
nanti menyusahkan orang.
kalo adik aku,.
nak suh makan ubat demam macam suh p berperang.
sampai nak kena cairkan ubat tuh. ishh.
dan nasib anak sedara aku ikut perangai aku.
senang bagi makan ubat.
tak takut ubat.
kalo sakit, dy sendiri mai mintak nak makan ubat.
sebab dy kata sakit takbest.
nanti takleh kuar p jenjalan,
takleh p main ngan kawan-kawan.
orang demam kena duk umah. 
hehe~ betol gak.

tapi, alhamdulillah.
demam aku da kebah. 
just sakit kepala dengan batuk ja..
insyaallah, nanti sihat la tuh.

esok nak p kursus plak.
harap2 cepat sihat.
lepas nih aku nak tidoq sat.
rehat kena cukup kan? hehee~
lagipun, sakit kan untuk menghapuskan dosa-dosa kecil.
so, takpa la. kita terima ja.
lagipun aku jenis susah nk demam.
sekali-sekala nak demam pun, takpa la.
alhamdulillah.



till then, 
Adiossaa__

No comments: