Sunday, January 13, 2013

Tahun baru yang terlewat.

Assalamualaikum people's !!
Holaa.. Anneyeong haseyo!
korang sehat? aku sehat. wal-lepat-liat. haha!
alhamdulillah. aku sehat wal-afiat..

haaa... 1st thing first.
cantik tak header aku? hohoo~
baru belajar edit PSD sikit-sikit. 
tak cekap sangat, tapi boleh la kan?
yang words tu aku amik dari website luaq jaa. haha!

ah, lupa nak wish. 

SELAMAT TAHUN BARU 2013.

SELAMAT TINGGAL 2012.
MOGA TAHUN BARU NIH LEBIH BERMAKNA.

terlewat 12 hari. takpa kan? 
still consider tahun baru kan?
maaf, aku busy final exam. hehee~

apa azam korang?
aku.. err nak cari kawan lelaki kot. haha!
tetiba malu. ngekk! :p

azam aku tahun ni takda kot.
just nak jadi yang lebih baik dari sebelum-sebelumnya.
jadi orang yang lebih kuat imannya,
jadi orang yang tabah hatinya,
jadi orang yang kukuh pendiriannya,
jadi orang yang mampu menggembirakan orang lain,
jadi orang yang mampu berkorban demi kebahagian orang lain,
dan jadi orang yang melindungi orang lain.
Insya Allah. Amin. Amin. Amin.

Kawan aku penah tanya, apa azam tahun 2012?

  • nak keja, support diri and family - Alhamdulillah, ada pengalaman keja setahun lebih as Company PA.
  • nak sambung study degree. - Alhamdulillah. da dapat.
  • nak p korea.
  • nak beli DSLR.
  • nak p umrah.


tiga yang bawah tu ja belum tertunai. 
nak extend jadi azam tahun 2013 nie?
tak kot. yang tu tukar jadi impian yang belum terlaksana. hihi~

kawan aku cakap, 
tahun 2013, umur kami da 23 tahun.
kena cari calon.
yang bestnya, depa da ada calon.
aku tetap sendiri.
takpa, doa moga jumpa jodoh.

Prof Dr. Muhaya penah cakap :
"yang belum jumpa jodoh, setiap kali keluar rumah, 
niat untuk berjumpa dengan jodoh yang baik..."




Hai Incik Jodoh.


Till Then,
Adiossaa__

No comments: