Monday, January 14, 2013

packing itu mengemas

Assalamualaikum.
Anneyeong Haseyo..
Holaa..

selamat tengah malam yeorobeon! hee.
sebab masa aku taip nih, da pukul 12.54malam.
so, wish selamat tengah malam la kan? hihi.

takda apa nk update sangat.
just nak share perasaan malas.
malas nak packing.
malas nak angkat barang.
malas suma nya laa..

teruk kan perangai.
aku memang bab mengemas slow sikit.
tapi kalo da kemas, 
jangan tanya kalo barang yang ada, tapi tetiba takda. 
sebab aku da mengemas.
aku amik buang je benda yang aku rasa tak perlu dan tak guna. haha!

sebab tu aku malas nak mengemas. 
kalo aku dapat pilihan mengemas dan memasak.
dan opkoslah, aku akan pilih memasak.
sebab aku suka memasak.
memasak wat aku rasa happy gila.
bahagia hidup kalo dapat masak.

kalo aku balik kampung, lagi rancak memasak.
sebab dapur tok aku best.
dapur kayu api. bole wat ikan bakar.
paktam aku selalu g memancing.
dan ikan keli suatu kemestian dia bawak balik.
so, ikan keli bakar is de best choice.
makan dengan air asam. perghh!
okeh, balik nih, nak g market, beli ikan keli.

haaa.. kan da menyimpang topiknya.
jangan tanya pasal memasak ngan aku.
alergik sikit. sebab aku suka memasak. 
nanti panjang je cerita memasak aku. haha!

kesimpulan nya,
AKU MALAS GILA NAK MENGEMAS !!
tolong. nak maid sorang please!
amboih, kat rumah pun takda maid, 
bole je mengemas, mengada la ko salwa.
haitcait.

till then, 
Adiossaa__


No comments: