Tuesday, January 22, 2013

takda keja

Assalamualaikum semua.
bertemu lagi kita ya.
rajin pulak aku update entry malam nih.
wahaha!

just nak share aktiviti waktu cuti.
sebenarnya takda wat apa sangat pun.
duk umah je banyak.
pergi market. balik masak tengahari.
makan. pastu aku online. layan movie kejap.
petang tengok drama TV3.

drama yang tengah femes sekarang ni kan.
mesti korang layan punya la.
tajuk Setia Hujung Nyawa.
aku tak tengok dari awal drama ni.
bila tengok tengah-tengah, aku rasa hero dy,
Amar Asyraf or Zain Hakimi jahat orangnya. kejam weyh!
aku suka second hero, Hairun Azreen or Ikram wataknya,.
sweet ja dy. dah la comeyh. ensem gak sikit-sikit.
haha! aku pun dah terpengaruh dah sikit.
tapi ramai yang marah aku suka kat Ikram.
bia lah. suka hati aku la kan. 
da hati aku suka kat ikram, nak wat camna. haha!
lagu tema dy best. AdaMu oleh Najwa Latif.
ada jugak beberapa lagu Najwa Latif yang lain masuk.
contohnya macam lagu I love you dengan lagu Kosong.
sesuai sangat. nasib lagu KLIA (Kau Lupa Itu Aku) tak masuk.
lagu tu best jugak.
mungkin sebab belum publish kot,
so takleh nak letak dalam drama ni.
okeh dah komen pasal drama SHN tuh.
ada sesapa yang tengah donlod? aku nak weyh! hehe.

panjang pulak ceritanya.
tetiba aku lost.
da taktau nak taip apa yang sepatutnya aku nak share tadik.
errkk.. okay lah. tu je la kot.

till then,
Adiossa__


No comments: