Friday, August 19, 2011

seronok !!

As salam sumaaaa !!
anneyeong haseyo chingu yaa...
apa habaq suma..


haa, entry rinih aku sonok sket !!
sebabnyiaaa..KOREA!
yes, aku dapat jemputan tuk bercuti kat korea.
gila terkejut aku.
biar betol kan?
cam tak caya ja.
last-last ada orang call cakap aku dapat tiket tuk bercuti kat korea.
gila gempak baq hang !!
tapii..
OKE, FINE !! AKU TIPU. hahahahaha~


owraite, start balik. ini cerita betul.
sebenarnyia still ada kena mengena ngan korea jugak.
korang baca tak entry semalam.
pasal My Incik a.k.a Mista Ariz Lufias. *wink-wink !!*
rinih kebetulan friend request aku kat Fb Mista Ariz diluluskan.
wahhh, ayat xbleyh belah. haha!
tapi betul, friend request aku kat FB Mista Ariz da diapprove kan.


then, aku tengok-tengokla apa ada kat Fb Mista Ariz.
gambaq-gambaq dia suma cantik-cantik kot.
bese la, orang da la putih cam omputih.
ensem lak an. Syukur alhamdulillah. 
ramai makhluk ALLAH yang ensem-ensem. :)


tetiba aku dapat sesuatu iaitu nama sebenar Mista Ariz. 
sedap kowt. Saiful Ridzuan. dan aku taw nama Ariz Lufias tuh dari mana.
korang nak taw?! xpayah la. haha!
*nie siyes, aku tak nak beritahu..hehe! *
tapi nie bese jek, yang besnyiaa lagi ialah...
Mista Ariz suka korea !! pandai cakap korea !! whoaaaa...
like-like-like sangat-sangat !!


Mista Ariz ! wae choa haeyo, domo domo choa haeyo !! hakhakhak.
gila betul. bila aku dapat taw ja pasal M.A suka dan layan korea.
bertambah-tambah minat aku kat M.A. da la vocal gila gempak an.
aishhh. suda-suda la tuh Mis Sal oitz !
tetiba rasa nak nyanyi lagu FALLING IN LOVE DATO' SITI ... >.<"


diam.
cukup-cukup la tuh berceloteh !
okey la,
till then,
adiossa__

No comments: