Friday, August 19, 2011

ARIZ LUFIAS

As salam bloggerdian sumaaa...!!
holaaa...
anneyeong haseyo chin guya !! :)

whoaa, agak lama ak tak hupdates belogs kan? hee.
senang ja jawapan aku, AKU MALAS !!
setuju ngan jawapan aku? tak? do I care? hahaha.

takla, memang aku malas pon, 
tak da mood nak hupdates belog.
tapi rinih aku rasa nak hupdates belog sket.. 
sebabnyiaaa...
ARIZ LUFIAS !! kehkehkeh! 
*gatal . wink-wink! *
ni la My Incik Lufias. wahahaha!

sapekah dia? who is this mamat ?!
haaa, jangan dok wat tak taw la, 
korang mesti kenal punya.
ala, Ariz kumpulan Forteen tuh.
kumpulan bawu under KRU Groups nie. 
haaa. da kenal?! mesti la kan?
dowang ngah meletop-letops kebaboms pemes skunk neh,
ngan lagu Berdua Bersatu.

Asalnya aku engat lagu nie group hendon ke yang nyanyi. 
coz ak penah lagu yang rentaknya ala-ala cam lagu dowang ni.
then, aku terdengar kat radio Hotfm plak lagu ni.
time tuh DJ CHAD yang on air,.
dia cakapla yang ni lagu Berdua Bersatu dari kumpulan Forteen.
terus aku search kat utube, 
siapakah mereka nih tapi tak ada.
kenapa tak ada? sebab dowang nie under KRU kowt. 
so, suma Hak Milik/Hak Cipta under Kru adalah Terpelihara sangat-sangat,. 
bagos KRU jaga. 
bawu tak da lagu yang senang-senang nak di 'copy' 'teh' kan. hee!

takper, then aku layan kat tonton.com lak.
ada lagu nih, perrghhhh!
ape lagik, meroyan kejap aku. ahaha.
yela, lagu best kowt! sapa yang wat? 
opkoslah, Edry KRU. haha!
tapi, aku just tengok jek, Video Klip semart gak.
haaa, time tuh la aku MINAT SESUNGUT SESANGAT kat ARIZ LUFIAS neh.
sora dia dalam tuh, memang mantop la baq ang! 
terbaik kowt. 
sedap, lemak manis, lazat, berkrim suma cukup.
umuq bawu 22 taon. ala, tua setaon dari aku ja. 
oke whut ?! haha. *motif !! * 

taraaaa... !! ni la kumpulan FORTEEN.
yang mana satu si LUFIAS neh?
oke, aku gitaw.
dari kiri :- ARIZ LUFIAS, Izzue Islam, Ameeris Azhar &  Ridzuan.
yang Ridzuan tuh korang kenal tak?
aku minat gak dia. start dia masuk industri dulu, solo je.
then, die dapat Anugerah Artis Baru Popular (kalo xsilap aku ) 
masa kat Anugerah Planet Muzik taon bila aku tak engat.
pastu si One neh senyap kejap, 
then dia masuk One in a Million.
ala, yang Tomok menang tuh,. 
hah, si One nie skali la ngan Amylea , tomok & nine.
tapi masa dalam One in a Million die guna nama Rizu.
skunk da muncul dalam group, 
die tukar jadik One plak! kan? hehe.

haha, yg mamat first-first tu la My Incik Lufias,.
pergghh, 
*My Incik kununnn... 
t awek dia serang aku ngan penyapu bawu taw! haha.
tak da la, saja suka-suka.
aku minat kowt! :)

ni picture dia sorang-sorang.
ensem kan My Incik ?? haha.
picture nie aku curik dari Fb die. hikhikhik.
Sorry Ariz Lufias.
saya minat awak! >.<"

so, yang tu je la aku nak share rinih.
Selamat Menyambut Hari Raya Ariz.

till then, adiossa__


No comments: