Friday, July 8, 2011

anneyong haseyo !!

 As salam sumaa !!!
hoolllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .............. !!!!!!!!!!!!!
anneyonggggggg haseeeeyyyyoooooo  !!!! hahaha.

tuuu diaa.. punya la panjang greetings yang aku bagi. hee!
bukan apa, aku kan da lama gila xupdate belogs neh.
salah satu sebabnyia, aku da ABES STUDY WOITT !! hahahhaa.
so, bila da abes study neh, 
beruk yang aku guna pun da xleyh nk guna la coz sapa nak byar oit.
aku guna beruk dlu pon coz senangkan aku nak wat keja. 
kt poli aku, mana ada wifi cam kt tmpt korang oke!! 
that's why la aku kena guna beruk cel.... tu dlu.
then, bebulan-bulan aku byar guna wet PTptn aku lah. 
sebab tulah, bila da abes study, aku kne stop gune beruk. hehe!


SKUNK !!!! aku da ada beruk bawu yang aku beli dari tokeh yg jual beruk. haha!
coz aku da keja skunk. tapi sementara jek before aku further study ke peringkat ijazah next year !! INSYAALLAH, AMINN !! fuhhhh~ doa-doakanlah yea! hee. 
tapi jadila kan, lepas gak rindu aku nk tulis blog neh,. 
lagipun, aku guna beruk tuk wat keja part time memalam kat umah. 
tuk tambah pendapatan suami !! 
ehhhh, salah-salah !! tuk tambah dan bantu pendapatan famili. haha!

tapi, entry tuk malam neh just tuk greeting you all jek. 
plus tuk cuci suma sesawang yang ada kat cini. 
punya la bnyak sawang dok ada. adoii !! 
ngah selsema skunk neh, bertambah-tambah BAIK la selsema aku pasnih! hee~

tapi, apa-apa pun.... !!
anneyong haseyong sumaaa.... !!! 
I'm here NOW !!  I'M BACK !! HAHAHAHAHA~


No comments: