Saturday, July 16, 2011

meh nak explain !! theee~

As salam bloggerdian sumaaa.... !!!
I'm Back !! keehkehkeh~


haaaa, rinih aku nak cita pasal keja aku lgik.
yela, kan last entry aku gtaw yang aku keja sbgai Admin Assistant.
tapi entry kt bawah nie ckp aku dok meniaga, dok wt sales lak kan?!
korang mesti konpius punya ! kan ?! an ?! an?! haha.
okey, ceghita dia macam neh.
sebenarnya opis aku tuh 2in1, retail shop and at the same time opis gak !
then, masa aku apply tuh, mmg position Admin Assistant. 
bila boz aku da kaya sket, dia da bli banggunan bawu yang still 2in1, 
atas opis dan bawah kilang yang wat peralatan lah.
bila da pindah ke new opis, aku tetap sebagai Admin Assistant, 
kena la ikut pindah ke opis bawu kann..!!
dan tuk retail shop akan dua org staff keja sbgai Indoor Sales kt citu.
tapi, setakat nie bawu ada sorg, dan aku just temporary keja sbgai Indoor Sales dan jugak Admin Assistant. *tapi gaji sama! xnaek ponn !! hohoo~
so, aku kena la dok kt shop. tu yang dok jual-beli suma tuh! kalo x, aku dok opis jek!
cukup time, balikkk !! thee~
ada pahammm ...!!! hehehe.


haaa, mungkin korang nak taw aku keja wat apa kan?!
sebenarnya, company aku neh jual dan supplies barang2 kindergarten.
contohnya mcm playground, sport item tuk budak2 tadika, barang2 furniture cm meja, kerusi, rak2 buku, dan banyak lagik la. costume pon ada! hee.
so, kalo korang ada kengkawan or kabel-kabel elektrik nak beli barang tuk tadika, 
tuk taska. boleh la tanya aku! 
whoaaaa!! siap pomot lagik neh! ahahahaha~
tapi, kalo parents nak datang beli tuk anak-anak pon bleyh jek. 
bukan fokus tuk kindergarten saja!
sebenarnya banyak lagik barang yang jual, tpi xdpt yo den nak cita suma..! hee~
okeyh??! hehe..



erkkk !! jgn cakap apa-apa eh?! 
da lama aku xsnap picxa bawu! hehe.
actually, nie la baju keja aku.
nasib baik oren, kalo kuning ??!
LU PIKIR LA SENDIRI !! hahaha~

so, tu je la entry kali neh.
t aku smbung lagik yea!! hehe.
As salam... daaaa..!! :)


jaripesan :: kalo korang nak beli apa2 dari company aku tuh, ley lawat website neh, www.lafonis.com.my !! suma ada ! bleyh tolong aku wat sales skali !! hikhikhik.



No comments: