Monday, April 18, 2011

FINAL EXAM !!

As salam... 
Holaa....
Annyeong Haseyo !! 
korang bloggerdian suma sehat wal-lepat-liat?! 
aku sehat wal-lepat-pisang. hehe.
coz tadi petang member aku kasi lepat pisang yang mak dia wat. hee~
rindu plak kat korang suma. 
soryla, aku da lama tak updates belog.
berukben aku wat hal. rosak plak.
lagipun,aku sebok sket. study la konon. 
padahal sebok ngan korea! 
yess, korea again, again and again !! fuhhh !
tapi mekasih la pada korang suma yang still setia ngan aku. 
waahhh, setiakah?! setia la kan..?! kan...?! hehe.
anyways, tadik perasan yang followers aku da bertambah lagik.
pada followers bawu tuh, gamsa hamnida a.k.a Terima Kasih coz sudi mem-follow aku.
nanti aku follow korang balik yea. skunk xdapatla, coz skunk pinjam berukben housemate yang len. xleh pakai lelama. hehe.


entry neh just nak gitaw yang aku da nak final exam da. huhuuu~ semalam aku kira, tulat aku start exam. 
rinih aku kira, lusa aku da start final exam weh !! adoiyaiii~
prepare poh ntah hape2 ag ! 
siap bley layan korea lagi semalam !! haha.
pape pon, aku harap aku bley menjawap ngan jayanya tuk exam kali neh. 
yela, nak dapat diploma kenalah buat betol-betol !!
GILA ko, penat belajar + praktikal 3 taon, xdapat Diploma. adoiiyaii ! bley meroyan aku camtuh !! haishh~
so, mybe my next entry lepas aku abes final la yea. 
ada bnyak story nk share.  tapi nanti-nantilah. kehkehkeh!!
korang nak tawu jadual exam aku?! ermm, besa2 jek.
semester neh aku just kena amik 4 paper, iaitu Human Resource, Law, Cost Control & Maintenance!
courser hape la aku amik neh kan?! 
haa.. bace profile aku. hihiii. 
xde la, pada yang tak tawu tuh, meh nak gitaw...
aku amik course Diploma in Hotel and Catering. 
da semester akhir.
so, suma paper tuh relate ngan course aku dalam hospitaliti lah.  Law tu pon Law in Hospitality sebenarnya paper dia. hee. 
just shortkan jadik law jek. 
cam hebat kan?! ayat nak grand jek ! haha.
yela, nak gak pasan jadik budak Law kejap. 
tapi dun wory, subjek ini tidak akan membolehkan aku jadik Peguam okeh.  tak sesuaii !! haha.


tapi tiap minggu 2 paper jek. minggu neh paper aku ::
selasa - Human Resource
khamis - Law in Hospitality
lagi satu next week punya paper plak ::
selasa - Maintenance
rabu - Cost Control


harap-harap aku dapat buat yang terbaek. 
entry neh kira nk minta korang bloggerdian suma doakan aku semoga boleh jawab exam nanti. doakan aku eh?! hee. aminn. 
hanya ALLAH saja yang membalas jasa baek korang! :)
lagipon, aku agak risau ngan paper last tuh, Cost control. 
cuak semacam. xmacam paper yang len. 
risau sangat !! huhuuu~ 
paper pon, Hwaiting Salwa Sshi !! kehkehkeh!


kyla, c u all next entry ya!!
lepas aku final exam !! :)
As salam.. daaa...

Jaripesan :: Gud lucks Khairun Salwa !! dan juga pada sesiapa tarikh exam sama lingkungannya ngan aku !! Hwaiting !! Chaiyork !! Gambate Kundasait !! :)



No comments: