Sunday, March 25, 2012

wordless saturday - 2


as salam bloggerdian suma.
anneyeong haseyo chingu.
holla sahabat !! hee.
*panjang bebenor intro nyer. haha! Rolling on the floor laughing.

rinie sabtu kan?
so, here u go.

538476_2862289640310_1351774535_32178091_706260052_n
hahaha. funny je test nie.
korang penah main game camni? penuh kt FB kot.
g la amin game nie.
saje la nak test ape yang korang dapat.

meh nak huraikan sket.
nak cakap betul pon, maybe kebetulan jek.
bukan boleh caya sangat kan?
yela, nama pon ramalan.
don’t believe it to much ya !! Winking smile.

~ like to try new things – sometimes.
~ are not judgemental – pon sometimes gak. hee! Eye rolling smile.
~ can be very quiet when you have something in mind – true, sebab aku jenis susah nak fokus pada banyak benda.
so, tuk fikirkan dalam2 sesuatu matters, aku akan diam.
diam tuk berfikir dan cari solutions or idea. Nerd smile!
~ you have bad temper sometimes – haha! kadang-kadang je la.
~ you are social butterfly – serius, aku takpaham apa nie ! hee. Confused smile.
~ feel like you have to equal up to people’s standards – ya lo. mesti memenuhi standard yang ditetapkan sewaktu keja. lalalala~
~ like to work, but you always want a break – kahkahkahkah !! Open-mouthed smileOpen-mouthed smileOpen-mouthed smilemesti la, da keja mesti nak rest kan? wahaha!
~ are very closed-minded – ermm., no komen! Smile.
~ love is hard for you to comprehend – setuju !! 
cinta adalah benda yang aku takpaham. 
dats why, aku selesa tuk remain single. Smile
tpi, one fine day, mesti aku akan bercinta jugak kan? hee~
~ like your privacy – gila ! sapa taksuka our own privacy kan? 
dan its important for me.
aku cukup taksuka kalo orang kacau privacy aku oke!
noted that. Who me?.
~ success comes easily to you – amin. hope so! sapa takmau berjaya kan?
~ are very open-minded – plak dah! tadi kata aku close minded. haihh~ Annoyed.
~ are very exciting people – alhamdulillah, kalau orang fikir aku camtu. aku memang jenis cepat excited. haha!
~ have trouble trusting people - ngee~ cam taw-taw ja.
 aku memang susah nak percaya kat orang. Smile
certain orang yang aku da kenal lama jaa, aku caya.  hee~

tu je la.
gud night. anneyeong !!

till then,
adiossa__

No comments: