Sunday, March 11, 2012

soalan email


24072010429
*ada gaya macam model takbertauliah tak? hehe!*

as salam sahabat..
anneyeong chin gu !!
holaa blogger-dian sume..
wahh, panjang bebenor intro belog kan? haha!
hah ! meh nak cita sket.
entry kali nie just nak share antara soklan-soklan email.
ceewahh.
aku pon taksangka yang ada gak orang or
member-member belog tanya soklan kat aku.
aku takda formspring, so dowang just drop a question kat email je la.
yela, aku bukan pemes pon kan. blogger bese-bese jek. suam-suam kuku jea. hehe!
so, lets moving on, tapi sikit je la. antara soalan nye…
*name sahabat belog yang tanya soklan, aku rahsiakan yea. takut disalah tafsirkan plak. ngee~
lalalalaa~

1. nape header belog letak, ‘ sweet lavender punya belog’?
-- hee. simple je sebabnya,owner belog nie sweet, dan dia minat bunga lavender. 
so, saya combinekan sweet lavender together.
pastu, saya add-in la ‘punya belog’, sebab nie belog saya kan? 
suka hati sayalah nak buh header apa-apa pun.. haha!

2. kenape lavender? kenapa tak bunga len jea?
-- haha! senang jek adek oit.
sebab bunga tu susah nak dapat kat mesia nie.
bunga len senang nak dapat, especially bunga ros.
so, takde la special sangat bunga ros tuh. wahaha.
*marah peminat tegar bunga ros nanti… hehe.*
lagipun, ntahlaa.. da memang suka bunga tu dari dulu lagi laa,
takda reason yang kukuh sebenarnya minat bunga nie. ngee!

      1_lavender62 
     lavender

soklan yang nie best !  Smile.

3. nape entry akak banyak cite pasal akak jea? taknak cite pasal pakwe akak kew? hee.
-- Wahahaha! nie akak nak gelak guling-guling nie adik oitt !!
jawapan die simple jea, akak single lagi laa.. 
so, dats why entry banyak pasal akak ngan member akak jea.
takda entry pasal pakwe pon.
adik ada abang yang single? kirim salam kat die eh? Winking smile .  wahaha!
*gatal betol..
just kidding adik yea.. Open-mouthed smile.

I'm Single.jpg_thumb

4. salam saudari, awak minat korea eh? boleh share link kat mana boleh download drama korea tak? thanks.
-- Wassalam. yupz, saya minat gila drama/movie korea. hantu k-pop sangat. hee! nak link?
ermm, kalo nak download, banyak link yang ada.
pegi kat Kimchidramas.net pon boleh.
kat kimchi nie, boleh download dan jugak boleh tengok online.
kalo nak download, kena ada realplayer downloader or Internet Download Manager (IDM).
pastu, kalo awak nak tengok dan download realiti show, boleh pegi kat KSHOWONLINE or KSHOWNOW.
harap dapat membantu yea. hehe!

5. Hi ! saya penah baca entry awak yang pasal awak edit gambar. 
cantik la sis! boleh ajar tak?
Holaa.. thanks sebab sudi belek my previous entry. 
da lama kot kan entry tu, last year kalo tak silap.
cantik kew? bese je la.
alaa, da banyak software yang boleh edit gambar.
sis just guna photoscape jek. tu pon mula2 takreti jugak.
lepas, my best friend masa study dulu ajar sket-sket.
skunk da boleh la kalo nak edit gambar bila boring. hehe!
gambar sendiri je la. nak edit gambar orang len, takberani.

soklan nie wat aku pening kepala memikior jawapan. haha!

6. apa yang awak akan buat kalo pakwe awak len macam?
I mean dalam keadaan mencurigakan macam tanda-tanda curang.
adoilaa.. awak, saya takpenah couple or bercinta. 
macam mane la awak boleh nak tanya saya soklan macam nie. hehe!
saya rasa saya takpenah wat entry cintan-cintun nie kan?
 tapi, takpe la. saya try jawap jugak.
sebenarnya, agak susah nak jawap soklan macam nie. 
rasa macam jadik pakar ‘sister love’ plak. wahaha!
oke, serius balik. ermm, kalo saya, maybe saya perlukan a clear explainations.
mungkin si dia akan tipu, so maybe awak boleh siasat kew?
ya allah, sorry beb! saya memang FAIL la kalo awak tanya soklan mee maggi cintan nie. sorry sangat.
kalo saya, simple jea. saya perlukan penjelasan yang jujur dari dia.
sebab saya jenis yang susah nak percayakan orang, jadi once saya da percayakan orang tu,.
dia perlu jaga kepercayaan yang saya berikan.
once dia da tipu. sorry to say. its hard for me to believe him again.
hope this can help you friend. Smile!

oke laa. nie je la antara soklan-soklan email yang sempat aku jawap dan belek.
t ada entry or idea baru, aku hupdate lagi ea..

DSCN3873


till then,
adiossa__

No comments: