Wednesday, March 21, 2012

Kuang Ajaq !!




salam.
holaa…



ya allah, aku ngah emo sekarang nie !!
sebab, marah kat orang yang tak reti respect privacy orang len.
MENCEROBOH privacy aku adalah sangat dilarang !!
aku memang cukup pantang kalau orang kacau barang 
or ceroboh privacy aku tanpa izin.


setiap benda or privacy aku adalah hak aku.
bukan bermaksud aku kedekut dengan barang or harta dunia.
tapi, masalahnya TAKRETI NAK MINTAK IZIN ke hah??!

aku memang cukup jaga barang or privacy aku.
sebab every each of my things have their own sentimental value.
sebab suma barang-barang aku tu beli dengan duit hasil titik peluh aku sendiri.
aku takpenah mintak duit orang len tuk beli something.


aku tak kedekut tuk share barang aku ngan orang len.
tapi satu ja, TOLONG MINTAK IZIN !!

susah sangat kew nak mintak izin?
susah kew?


dahla , aku tak taw nak cakap apa da.
sorry to say, you have lost my respect to you !!
I’M SORRY !!



till then,
adiosaa__

No comments: