Sunday, March 11, 2012

carta hati


as salam blogger-dian suma…
anneyeong chingu.
tajuk entry jea takleh blah kan? carta hati kunun. Smile with tongue out.
takda la, entry nie just nak update pasal latest lagu-lagu yang best yang suka layan buat masa skunk.
kalo radio-radio akan wat carta radio ERA, HOTFM and bla..bla..blaa..
nie, kat belog, aku nak share certain-certain lagu kat carta hari aku plak. wahaha!
gila kentang perasan. poyo gila !! Rolling on the floor laughing.

oke, carta hati ‘Sweet Lavender Punya Belog’ bermula sekarang…
jeng..!! jeng.. !! jengg !!  hehe.
oke, aku taw, over.

1. Kosong by Najwa Latif.

this kids is OHSEM yaw.. I like it so much. :)


2. Terukir di Bintang by Yuna.

lagu nie da jadi kegilaan wat masa skunk. 
even, music tuk belog aku pun letak lagu nie. hehe! :)
memang best. and its superb!

YUNA, u;re classic and Awesome. :)


3. Carta Hati, also by Najwa Latif.

aku lagi prefer acoustic version than this. pape pun, terbaek!


4. Tentang rasa by Astrid (OST Vanilla Coklat)

Finally, I found this song! wahaha~


5. Biar sampai ke bintang by Asmidar.

aku lirik dia. sebab tu aku minat lagu dia. hehe! :)


tu je laa, top 5 carta hati ‘Sweet Lavender Punya Belog’. hee!
next, extra carta hati yang sengal ialah…
aku nak buh video yang sengal-sengal sempena wedding Yusry – Lisa hari tu.
wahaha! nie aku amik dari Hotfm punya video link.
hope u guys enjoy.. NoteNote..

depa bertiga yang sengal. haha!


tu jea.
Till then,
adiossa__

No comments: