Sunday, March 4, 2012

sesi printscreen



As salam blogger-dian sume..
      anneyeong haseyo chingu !!  Smile.
entry kali ni simple jek..
just nk tunjuk antara printscreen aku yang best !! haha.
aku printscreen nie last week kot kalo taksilap.
bukan pe, saje nak show off share yang ade sorang retis nie reply komen aku kt mukabuku dia.
mesti korang takkesah pon kan?
yess, bialah. cos aku kesah. hahaha~

wee..
bace tajuk je oke! nie yang status ariz ritu.
die post kat wall adik dia, Ima Shariza tuh.

Ariz reply
haha. ni antara komen2 yang diterima. termasuk lah aku.
aku pon nak nyebok gak.
bialah, janji ariz tag nama aku then reply komen aku.
wahahaha! korang ada? takda kan?
jangan jeles yaww !! hehe~

twitter in korea
haaa.. yg nie plak email yang aku dapat lama dulu.
masa mula2 aku nak wat tuwiter.
saja la gatai tangan buh locations aku kat Seoul, Korea.
pastu, dalam 4-5 email yang aku dapat in hangul languanges or bahasa korea.
kalo ada romanizations takpa la jugak. hahaha!
teruih blurr aku. ‘hang’ teruih otak. takleh nak translate apa yang dia tulih.
hehe! at last, aku delete ja email tuh. settle !! haha. Smile.

tu je la.
till then,
adiossa__

No comments: