Sunday, April 15, 2012

Karnival Jom Masuk U

As salam suma.
Hollaa. anneyeong haseyo!
happy april darl ! Smile.

kihkihkih. lama aku tak hupdates belogs kan?
almaklumlah, aku kan sibuk ngan kerja yang takla seberapa sibuknya.
saja wat sibuk. baru boss sayang kan? hahaha!
takla, tipu jek.

hah! rini entery yang aku nak updates pasal ritu la.
aku ada pergi karnival jom masuk U.
ye la, aku kan planning nak sambung degree nanti.
so, leh la nak g survey-survey course yang best.
no more hotel management yea.
aku nak beralih arah. ceewahhh!
aku planning anik sambung dalam bidang pengurusan.
means, administrations and management.
bukan sebab apa, senang keja opis nanti.
bole lah aku dok dalam ekon ja. hahaha!
niat da salah. gpon aku bukan suka dok dalam ekon pon,
sebab aku jenis tak tahan sejuk. adoilaa..
camna la kalo hubby aku nanti nak bawak p honeymoon kat obersea kan?
jenuhh ! kihkihkihkih.

kebetulan plak , my bestfriend dari taiping pon turun penang sebab nak g karnival nie.
so, alang- alang tuh, bawak la si Nurul Nasihah Abd. Ghani nie p jenjalan pusing penang kejap.
karnival nie, sat ja. taklama pon. pas tanya2, dapat info apa suma. kami pon blah la.
bukan pa, tempat tu sempit oit ! sesak ngan orang ramai plak tuh.
tapi, bagus la dowang wat event camnie,
at least  membantu semua bakal student tuk wat keputusan based on result and interest dowang.
lepas tu, kami teruih p jenjalan. p mana? aku ngan kezen aku, Fairooz Nabila Azmi.
kami bawak si ceah nie p Queensbay. g maen roller skate. bestt woo !!!!
tapi, kezen aku xmaen, dya takreti maen. haha!
aku pon da lama takmaen, best jugak bila da maen,.
harga dya : RM18 hinggit shaja termasuk kasut opkoslah kan dan jugak setokin.
no limit time. korang datang pagi, nak maen sampai Queensbay tu tutup pon bole.
takda masalah. aku pon pegi amen ada la dalam sejam.
kesian kat kezen aku tunggu kat luar cam hape lagik kan. haha!
specialnya Queensbay nie, dya ada wayang ngan roller skate.
bowling takda. tu yang len sket. the others, sama jek! hehe.
pas pusing2 dalam QB. kitaowang g pekena Tutti Fruitti plak.
memang antara wajib la kalo da sampai QB, tak pegi TF. best wok! haha.
da redup sket, kitaowang g lepak kat tepi pantai kat QB tu.
ambik angan petang before g antaq member aku si ceah tu balik taiping.
sebelum balik, sempat gak tuh g bli asam jeruk.
besela, penang kan pemes ngan asam jeruk.
berpaket-paket member aku nie beli.
siap ngan member opis dy order lagik.
takleh blah btol. haha! pape pun. aku enjoy ngan dowang dua nie.
so more talking-talking, see the pictures ya !! Smile.

DSCN3814
Lepas abes pegi Karnival tuh, teruih mai penang. Karnival tuh kat seberang jaya jek.
mai penang, apa lagik. makan duluu !!!!
lapaq weyh. Winking smile!
DSCN3822
ni la kezen aku, masa nie dya kalut nak p carik kasut.
dy memang hantu kasut. kalo kuaq ngan dy, mesti beli kasut. hantu betol. hohoO!
DSCN3815
nie, on the way nak p kat roller skate lah! wehee!~
DSCN3820
nampak tak kasut roller skate tuh! haha.
aku ngan ceah je masuk, kezen aku taknak.
dy la yang snap pic nie, blurr sket la sbb ada glass tengah2 nie. hee!
DSCN3829
DSCN3857
DSCN3832
DSCN3833
DSCN3828
DSCN3839
DSCN3856
DSCN3837
DSCN3865
DSCN3858
DSCN3874
itulah antara picture-pictures yang kami sempat snap sebelum si ceah ni balik taiping semula.
hehe! kami memang kaki snap picture. pantang ada kamera!
till then,
anneeong hikaseyo!
adiossa__

No comments: