Thursday, December 6, 2012

belog bersawang

As salam people's !!
Anneyeong Haseyo. hukhukhukk~

berhabuk bersawang ja belog neh. hihihi.
maafkan saya, saya busy TERUK sejak sambung se-ta-dy nih.
busy nak kumpul sira.
sira tu apa? haa, len kali ceq cita storymory naahh..

sekarang nak story pasai apa? hmmmm...
korang sehat? aku sehat dan makin sehat..
kalo sehat, jom tolong aku bersihkan belog boleh? hahaha.
takpa la, nanti kata kau buli ampa pulak kan?
its okay, gwen chanaa.. aku bersihkan sendiri.

siapkan penyapu, penyodok dan pembersih sawang.
meh kita kerjakannn... yeahhhh !

*pause. 5 minit kemudian*

okay done. sudah-sudah lah bersihkan. 
takyah cantik-cantik sangat.
sebab belog aku da memang cantik pun kan? haha. 
*perasan je la aku nih*

nak sembang pasai apa lagi nih?? hmmm.
tu je la kot dulu. t kita taip-menaip lagi eh.
yeayyy !! belog da lawa. hahaha! :)

# da lama takbukak belog, setting pun dah takreti guna. hakhakhakhak~
teruk bebenor. nanti kita godek-godek setting nih lagi eaa.. #

till then, 
Anneyeong hikaseyo...
Adiossaa__


No comments: