Monday, March 7, 2011

xsehat !!

As salam..
holaa...
long time no see ha?! 
ceitt , bawu rituh ak hupdates belog nih. 
lagi mau cakap long time no see.
deyyyyy machaa !! kasi tukar itu cerita la. haha. okeh , sudah! hehe.

rinih xbanyak pon aku nak taip.
just nak gitaw yang aku xsehat la beb!
*cehh, yang tu pon nak cakap, nak carik populariti la tuh..huhuu~*
xla, just lately nih aku busy mengalahkan pilihanraya Merlimau DunKu Sayang lagi. haha.  yela, banyak keja. 
nak-nak pulak last semester kan?? 
final projek yang ntah hape-hape ag!! adoiii.
plus, ngan pesta konvo lak weekend neh. 
kena meniaga lak! besa la usahawan berjaya! hakhakhak~
tapi takpe, bab pesta konvo weekend neh, da tutup buku. sebab aku da cancelkan. 
banyak ag tempat berniaga len yang lebih meletopps !! 
wahh, kerekk doe! haha.
xla, weekend neh aku kena pegi Universiti Malaya la, 
dari 12-15 hb Mac 2011. 
still for the same reason, kena pegi meniaga under program Inkubator Usahawan.
apa itu Inkubator Usahawan?? nati next entry la aku cita.
okeh, back to topic.
so, tarikh pegi UM adalah dimaklumkan bertindan or Clash ngan tarikh Pesta Konvo kat poli aku. then, group members aku pilih tuk pegi UM. 
sebab?? nak pegi mencarik jejaka-jejaka tampan UM!! 
*i'm single and available okeh !!* hahaha.
xla, gila ka matlamat cam tuh. salah niat neh! 
ktaowang pilih g UM sebab da memang wajib pegi.
yang meniaga kt pesta konvo kat poli tuh, xwajib sgt. 
still bley dapat pengecualian. hehe.

ehh, memang aku da lari topik la. 
jap, nak kejar.... okeh, done! da dapat kejar.. hikhikhik~
bukan apa, just nak inform maybe seminggu dua neh memang kurang nak update belog dan jugak MukaBuku. sebab sibuk sangat. 
plus ag ngan masalah kesihatan aku yang kurang bagos sket.
sebab lately neh, migrain aku rajin pulak datang. 
datang xberjemput lak nih. huhuu.
semalam, aku tepon my lovely mom and the greatest mom in the world.. 
Pn.Radziah Said. report yang aku xsehat. asyik kena migrain.
apa lgik, trus mak aku suh balik penang. 
mak aku cakap, "kak, hg balik penang la, senang kita p check doktor, mak risaula hg jaoh pada mak nih. mak nak p tengok pon xboleh!" huhuu. *<---- abaikan 'huhuu' tuh! mak aku xcakap pon 'huhuu'.. * :)
see??! mak aku suh balik? oh my mom, kalo lah aku bleyh balik, kalo lah Melaka ngan Penang tu dekat macam  dari Seberang Jaya nak ke Penang, memang skunk neh aku da on the road tuk balik penang. tapi sebab xboleyh. aku kena tahan la sakit aku neh. tapi xpe, dun worry mom, kakak kan kuat?! hee. :)
yela, memang minggu nih dan juga minggu depan aku busy. 
setart dari weekend nih, aku kena pegi UM selama 4 hari. kuliah xyah cakap la, memang confrim-confrim aku tinggal ar. hehe. tapi ada pelepasan kuliah okeh.
pastu balik, 15hb mac. rehat jap, g kuliah cam besa. then 16hb Mac kena prepare tuk Pameran Inovasi Jabatan Pelancongan dan Hospitaliti, 17 hb Mac neh.. 
perghhh!! memang sibuk lah. penat tu xyah cakap la.
so, My Incik MIGRAIN !! tolongla JANGAN datang yea! hohooo.

okehla, itu je kot aku nak tulis.
xnak tulis banyak2. nti My Incik Migrain datang, memang nak kena blackout! 
okeh. As salam..
da,... :)

jaripesan : doa-doakanlah semoga kesihatan aku baek ya untuk hari-hari seterusnya.
aku pon slalo pas solat, doa mintak dikurniakan kesihatan yang baek dan berterusan. AMIN !!
*cakap xnak type banyak, tapi type banyak gak! ceitt !! haha. :)

No comments: