Tuesday, March 29, 2011

Majlis AKJ !!

As salam..
holaaa.... uhukk! uhuuukkk !! uhuukk !!
adoilaa.. bnyak habuk neh,. 
cuci sesawang smpai terbatuk-batuk ! haha.


long time no see haa??! hehe. sorylah bloggerdian sume. 
aku agak cibuk sket kebelakangan neh. 
cibuk ngan pameran inovasi dan pengkomersialan.
cibuk ngan majlis AKJ neh! * cehh, padahal pegi amik anugerah jek. haha.
cibuk ngan DEMAM aku !! 
pastu last but not least, pas baik dari demam jek, trus fly ke Ipoh ! 
ade Karnival Pendidikan kt dataran bandaraya Ipoh ! :)


tapi rinih aku just nk stry mory sket la psal majlis AKJ kt poli aku.
apa tuh AKJ?! haa. bebudak poli tawu la ape itu AKJ.
AKJ tuh sebenarnya stand for Anugerah Ketua Jabatan.
anugerah neh kira sijil anugerah yang diberikan kepada student yang dapat 3.5 pointer ke atas setiap semester.
alhamdulillah, tuk semester lepas, masa sem 5. aku dapat pointer 3.5 ke atas. 
so, dapatlah aku merasa nek stage. amik sijil ngan cenderahati. hehe.
tapi, sijil just tipu-tipu jek pegang, pastu kne kasi kt urusetia balik.
sebab sijil yang sebenarnya ada kat penasihat akademik. 
kene g tuntut kat lecture sendirik ! hee. :)
just yang memang confirm-confirm, 
betol-betol bawak balik hanyalah cenderahati berupa keris!! 
besalah, melaka kan negeri bersejarah. so, dapatlah keris! hehe. 
kat bawah ni sekitar majlis anugerah ketua jabatan tu la. 
hope u'olls bloggerdian enjoy yea!!




haaa.. ni la keris yang aku cakap tuh! hehe. ade 2 jenis.
yang aku dapat cam dalam picxa yang paling atas nun. 
yang aku pegang dalam picxa neh, mmber aku punya. 
aku amik coz jeles. dia punya besar! padahal same jek!! haha.

 wif NurHazriani.. a.k.a yani ! hee. :)

 Ms. Ceah & Ms. Radziah !! housemate aku! :)

 wif Nadia, Ezan dan juga Seha. ex-haoumates aku sem lepas ! 
downg neh memang kaki AKJ setiap sem. dasat ann??! haha.

ni la classmate aku. 
class aku ada gak bebudak laki, tapi tuk yang dapat anugerah neh. 
just sowg dua jek yang dapat. dan jugak xdatang. huhu.

nak diikutkan, ramai lagi neh bebudak kelas aku yang dapat, tp ntah. 
dowang xnak datang.
so, kalo xdtg tuh, just dapat sijil je la. 
cenderahati tuk kenangan xde la. hee.

haha. sempat ag kan kami pose. besala, da suma kaki pose kot! hehe.
yang kat belakang tuh, bukan dak kelas aku, tp downg neh bebudak Mekanikal.
 saje menyibuk lak~

:)

sian.. Ms, Ceah xmsuk ! haha. dia yang tlg snap neh. hehe.

last but not least !! peace yoo !! haha. tabikk sprinngg~

HAHAHAHA.. cam skema gila pic neh! keris nk show off gak kan?! hehe.


kyla, tu je kot! nanti aku post lagi entry bawu. 
maybe, early of april la kot, aku post entry bawu! hehe.
tungguuu !! :)
as salam..
daaaaa......~


jaripesan :: tahniah kepada yang berjaya,. usaha lagi kepada yang kurang berjaya. 
                       sape yang berjaya, tapi xdatang majlis neh. PADAN MUKAAA !! haha. 
                        kejam x aku??! xkan. hehehe. peace. =.=!



No comments: