Friday, March 11, 2011

NIAGA & ALIF SATAR

As salam..
holaaa.. :)
korang sehat? aku sehat tubuh badan tapi xberapa sehat otak! 
maklumlah my Incik RAIN slalo send mesej angin sepak-sepak bahasa, 
tanda dia nak datang, suh aku rest la tuh. coz die pon nak rest. 
Incik rain aku neh nak rest kat otak aku kejap.. haha. 
ntah hape-hape lah aku merepek neh! dah, take note okay!! hehe.


kali xbanyak nak cite...
*pirahhhh, nanti penuh gak satu page, 360 patah perkataan gak aku type*!!
okeh, kali neh aku jamin sikit. okeh, cut yang panjang berjela tuh.
just wanna inform kat korang sume yang aku xjadik pegi meniaga kat Universiti Malaya. ;(
so, xdapatlah nak jumpa mamat-mamat, jejaka-jejaka ensem kat sana. *huwaaaa!! *
sebab, poli aku xdapat nak sediakan transport tuk group aku pegi sana.
nak swuh pegi sendirik?! ouhh, memang takkan pegi la..
dengan jalan nak pegi pon, TAWU LA SANGAT kan.. kehkehkeh.
at last, penyelia aku dapatkan gerai tuk pesta konvo yang bakal berlangsung kat poli aku weekend neh.
*padan muka..huahuahuahua.. ritu kerek gila xnak niaga kat Pesta Konvo!*
ceittt !! bukan kerek lah, tapi da memang dapat arahan suh pegi UM la..
korang neh! ish.. ish.. xbaek woo tuduh-tuduh!
ape? xtuduh eh? okay. alasan diterima. haha. ngengg!!


so, dipendekkan cerita...
aku akan berniaga di Pesta Konvo Politeknik Merlimau, Melaka.
Politeknik Merlimau, Melaka??! itu bukan Poli yang pemes ritu kew? 
yang masuk Tb rituh kan? kan? an? ann??
ye! ye! poli aku la tuh. kenapa?? xpercaya?? tolonglah percaya!! haha.


last but not least, DATANGLAH BERAMAI-RAMAI KE POLITEKNIK MERLIMAU !!
ada Pesta Konvo dan gerai jualan yang pelbagai. *cam spokeperson daa.. !!*
aku juga ada dengar cecite-cecite, angin sepak-sepak bahasa inform yang ALIF SATAR akan datang dan perform !!
weehuuu.. eksited gila aku nak jumpa dia. 
bley pomot gerai aku! haha. berangan!!


okeh, itu sja entry kali neh. c u nxt entry ye !! 
As salam.. daaa.... :)


jaripesan :: datanglah beramai-ramai ke gerai aku. 
                       jual makanan bakeri. sedap woitt !! :)



No comments: