Monday, February 14, 2011

Zack Zukhairi "LIKES" aku pnyer coment!!

As Salam..
holaaa suma..
kehkehkeh~


aku xmao cakap banyak, yang penting aku juz nak gitaw yang aku hepy sangat rinih.
hahaha. kenapakah?? ermm, Incik Zack da "likes" aku nyer coment kat wall dia. 
kahkahkah. mesti korang ngah gelak guling-guling kat umah, tempat keja or kat mana2 lah sebab gelakkan aku kan?! mesti korang cakap, "eleh, yang tu pon nak syiokk!!".. hehe.


bia lah. aku sonok pon. hati aku okeh. bukan hati korang. hee. ala, aku bukannya apa, aku memang minat gila babeng ar kat belog Incik Zack tuh. memang xley tinggal. sekali aku bace, teruz aku melekat tuk baca entry die yang sebelumnya. tawu x? mase first time aku bace entry Incik Zack neh, teruz aku repeat banyak kali. entry belog die yang lepas2 pon still repeat bace still skunk.


plus plak, skunk neh die da jarang pdates belog die. juz rajin updates status kat MukaBuku jek. jadi la kan.
penah skali tuh Incik Zack neh da lame gila xupdates entry bawu kat belog die. then, skali die updates. aku teruz meroyan sekejap menjerit kaw-kaw punya. berapa tahap ke'kaw'an aku menjerit tuh, xyah cakap la. memang kuat. hahahaha. agak kuat ya penangan Incik Zack tuh. hehe.


ni Incik Zack punye status rinih.  sory, cam blur skit~ hehe.

ni ar comment ak yg Incik Zack "likes" tuh!! hehe. suka. suka~


kyla beb!! tu jek yang ak nak updates rinih. sikit jek.
hahaha. 
mood :: suka. suka. suka !! :)

jaripesan : bahgianya dia~ hehe.



No comments: