Saturday, February 26, 2011

Terima Kasih Incik Zack Zukhairi !!

As Salam..
holaaaa...
korg bloggerdian apa khabar?? sehatkah? ngah diet kah?
selsemakah?? demamkah?? 
**apa la ko neh cik salwa, mintak dowang nih sakit lak, opkoslah sehat kan?! kalo x, cmne nk belog-walking kan?? kehkehkeh** okeh, tutup monolog tuh.

haa, entry kali neh spesel skit. spesel sebab apakah? tetttt !! teka sendiri. haha. okeh, xperlu~
kalo aku suh teka, memang konfirm-konfirm lah korang mesti bising kat aku nanti kan? baek xyah wat entry! haha. 
okeh-okeh, aku cita.. 

tersebutlah al-kisahh...
pada tarikh keramat 23 haribulan februari tahun 2011..*23/2/2011*, SEORANG BLOGGERDIAN YANG SANGAT PEMES LAGI LOW-PROFILE, YANG SANGAT POPULAR LAGI ENSEM...*puji lelebih nih, ada apa2kah??! hikhik.* okeh,sambung... telah menjadi followers aku yang ke-25.. YA ALLAH, gumbiranya aku memang xperlu diungkapkan lagi. memang tersangatlah seronok !! haha. korang tawu x siapa?? siapa lagi kalo bukan Incik Zack Zukhairi !! terima kaseh incik zack ! tersangat lah Terima kaseh kerana sudi menjengah dan sudi menjadi followers belog aku yang x seberapa nih. malu jugak sebenarnya bila ada owang yang sgt pemes lagi berbakat, 'talented' lah kata omputih, telah mengikuti belog aku. tapi disebalik perasaan malu dan segan, terselit gak rasa bangga. hikhikhik!! yela, bukan senang owang pemes nak follow bloggerdian yang bawu berjinak-jinak dan menternak-ternak dalam bidang belog cam aku nih. hahaha.



korang nampak x tuh?? picxa incik zack. yang tepi skali ! ensem kan? hakhakhak~  saja je aku copy skali ngan katak tuh, da elok-elok kuar ayat thank you ! memang terlatih la katak tuh, tawu2 jek aku nk copy buh dalam beloh nih balik. nak pomot diri la tuh ! hahaha. so, aku nk ucapkan lagi sekali TERIMA KASIH  kat incik zack. aku memang terharu sangat !! xsangka. haha. rasa nak ucap berkali-kali lagi, tapi takot nanti owang len bising lak, pastu gune ayat Allahyarham P.Ramlee lak " berape banyak terima kasih daa..". kehkehkeh. tuk suma bloggerdian yang len, yang da follow ak dari awal ag, TERIMA KASIH JUGAK !! aku pon da follow belog korang suma da lama da. hehe. skunk *di waktu aku updates belog nih* aku tengok followers da meningkat SATU. tambah lagi sorang followers aku. hahaha. alhamdulillah.

pastu, da dapat tawu jek yang si incik zack follow belog aku. terus aku g incik zack punya Mukabuku. still for the main reason, nak ucap terima kasih kat dia. haha. 
tengok !! again. aku ucap terima kasih. tapi bia la. aku nk ucap gak!! haha. 

SEE ??! Incik Zack reply lak aku punya wall post !! lagi bertambah-tambah gemuk lah hepylah aku nih pada 23 februari 2011 rituh ! haha. yang beshnya, si Incik Zack nih bleyh lak reply camtuh. gamsa-gamsa! hakhakhak~ ape la. xpe la incik zack da teror bangat bahasa jepun. aku lak dok bertatih-merangkak ag nak belajar bahasa korean. so, sikit-sikit je la aku guna bahasa korea tuh.. haha. eh, jap. merangak dulu bawu bertatih lah. hehe. silap typing lak~ kehkehkeh.

apa-apa pun, spesel buat Incik ZACK ZUKHAIRI sebab sudi dan menyudikan diri incik zack jadik aku nyer follower ke-25 serta sudi dan menyudikan diri jugak untuk reply dan sembang ngan aku kat wall post tuh ! 
JEONGMAL GAMSA HAMNIDA !! JEONGMAL GUMAWO !! hee. :)

... TERIMA KASIH INCIK ZACK ZUKHAIRI ...


jaripesan : sambil hupdates belog nih, layan lagu Maher Zain. jeles for those yang dapat pergi konsert Maher Zain rinih ngan esok. aku xdapat pegi. tiket xbeli, gpon jaoh, nun di Shah Alam. aku kat Melaka jek. so, dengar kat lappy je la koleksi lagu-lagu Maher Zain. *excited sangat nak dengar Maher Zain nyanyi lagu InshaALLAH in BAHASA MALAYSIA..* xpe la, xda rezeki aku kot !! hehe. :)


No comments: