Sunday, February 13, 2011

~Luthfi & Hadi.. mane satu pilihan hati !! ~

As salam...
holaaa..
gud petang sume!! hehe.
ape pnya bahasa da.. selamat petang okeh! 
typing error~ kehkehkeh.


rinih nothing much aku nak cita. tapi just wanna share pasal Luthfi dan Hadi. 
perghh!! tajuk nak gempak kan?! haha.
siapakah mereka berdua neh?! pakwe aku kah? kekasih gelapku kah? TETTTTT !!
oh tidakk sama sekali. kehkeh.


okeh, aku nak tanya, korang peminat or pengguna youtube x ??! hee.
ala, malu nak ngaku lak. ngaku je la. bukan aku nak marah pon. 
aku pon antara pelayar youtube gak~ haha.
pelayar?! ape da bahasa aku guna neh. hadoiii~ okeh. cukup.
haaa, kalo korang antara kaki server youtube neh, korang mesti kenal ngan dua owang mamat ensem+not bad neh. coz dowang neh antara owang SENGALL yang selalu wat video-video kelakar nak mam.. gila babeng punya lawak. hahaha. then, upload kt youtube.


oke, aku story skit pasal sorang2 yea. first. LUTHFI. 
name betol aku xsure tapi die skunk ngah study kat Perth. tinggal kat Shah Alam. area mana? jangan tanya aku. hehe. tapi sebenarya Luthfi neh owang utara. dat's why sume video die cakap pelat utara. kaw gila dia punya utara. haha. die kira da lama gak ar kat youtube neh coz video die suma dalam 22 or 23 camtuh. and antara video die yang besh banyak tp yang latest neh aku paling suka. video pasal sampah. memang lawak gila~ story pasal masalah pembuangan sampah kt dunia. storyline memang kreatif plus ada ilmu pengetahuan sket. okeh la kan. bukan video kosong!
kat youtube die guna nama "matluthfi90". so, korang try r search sendiri nanti eh. hehe.


then, second person lak. HADI.
nama betol Anwar Hadi. dan ngah study kat Sydney, Australia. asal kedah. area mana pon aku xtaw. so, jangan tanya lebeh2 yea! hehe. Hadi neh bawu ag kat youtube. 
dat's why jugak video die bawu ade 10 jek.
tapi, sume video die sepeaking English. memang fluent giler. aku pon xfluent camtu. memang aku tabik sprinnggggg kat die ar. haha. tapi ade 1 video die cakap melayu a.k.a bahasa utara! aishhh. suma owang utara neh. terbaek ah. bangga gak aku jdik owang utara neh. haha.*tetibe plak kan..?!
dan video Hadi yang besh ialah "eeewwww". cita pasal bahasa SMS yg terlalu shorform smpai owang xpaham dan jugak pasal alih bahasa. hee. xpaham??! erm.. korang kena carik sendiri ah sume video die. kat youtube hadi neh guna nama "IniAnwarHadi". selamat mencari yea!! hehe.


sume video mamat-mamat dua owang neh aku da berjaya download semalam. kehkehkeh. aku xdapat nak letak kat sini coz agak berat walaupon just video 3-4 mehnet jek.. so, korang download la sendri eh.. :)
so, gudlucks!! selamat mendownload. waaaa..




Jaripesan : aku lagi suka si Luthfi coz die ensem kalo pkai spectacles !! haha. 
bleyh terima x alasan aku tuh??! ngengg !! hikhikhik~



No comments: