Saturday, February 26, 2011

FACTS ABOUT KIM HYUN JOONG !!

As salam..
holaaa...


haa, entry kali nih simple jek. aku malas nk cakap banyak! eh, aku malas nk taip bebanyak. so, korang bace dan lihatlah picxa-picxa yang aku upload kan neh. 
spesel tuk peminat Kim Hyun Joong ! macam aku. hakhakhak.
entry kali nih juz nak gtaw mengenai "15 Fakta tentang Kim Hyun Joong" !! aku story by pixca je la eh. hee. :)




Hyun Joong sshi feberet snack ialah ramen yang pedas. ermm, nanti kalo aku berjaya menjejakkan kaki aku kat korea, aku nk try gak ah. tapi kena crik yang HALALLAN TOYIBBAN dulu ah. hehe. bawu bley try ! tapi yg neh pon nampak cam besh. sedap jek tengok. haha. picxa telur tuh xley blah. xtahan beb!! hee.


Hyun Joong sshi xde twitter. good! senang ah aku nk follow die pnyer aktiviti. follow kat Mukabuku jek. xyah banyak-banyak laman sesawang neh!! haha. *marah geng twitter nanti.. kehkehkeh.*



erkkk!! yang nih NOT for MUSLIM, abaikan yea~


 aiyooo !! 6th grade da kiss org. dasat neh.. 
jap beb! 6th grade tuh kalo kat Mesia darjah bape??! hohoo.


ermmm.. kalo aku, pilih friendship kot ! tapi... ntah, depend on everybody. 
juz believe on whut your instinct said!
*betol x aku eja instinct??! hikhikhik~


cayalah! senang, xyah sibuk-sibuk bangun awal nak wat breakpast kat dia. haha. 
tdo la lagi, tido la lgi ~

 yang nih aku sokong!! respect each other. but, learned how to respect yourself first, than you will know how to respect others!! hehe.

 4jam jek tdo ??! haishhh.. mana cukup. kene tdo lagi neh! hohoo.


FAKTA NO.9 !! suwitnyiaaaa... hakhakhakhak~
*sesape yang xley trima tuh, learn to accept ya! haha.*


 haha. sama !! aku pon suka mushroom ngan brokkoli gak. yess!! ade yang serupa. haha.
*tengok, pixca muka Hyun Joong sshi terharu. hakhakhak. ngengg!*

is that true?! alien nk dtg taon 2012 nanti?? kena get ready neh. hohoo.

 SS501 as a Lion Family?? hakhakhak. mesti sume garang-garang kan. 
neways, Kim Hyun Joong tetap suwit ! haha.

ini memang x dinafikan lagi. memang Hyun Joong sshi pandai maen banyak alat muzik. ada lagi neh, aku ingat dia penah gesek violin dalam cite Boys Over Flower. nice jek! hikhik.
* castanets ngan triangle tu hape?? tengok bawah... *

                       
 ini castanets !!




haaa.. ni la castanets dan jugak triangle. castanets tuh aku pon xreti nak maen cmne. tapi yang triangle tuh senang jek, juz ketuk, ting! ting! jek. haha.

umor 9 bulan da setart berjalan. pantas gak ah. aku dulu..ermm, 8bulan da bley jalan da, *info dari my mom okeh,.*haha. awal sebulan jek. good~


and the last fact is Hyun Joong sshi suke g memancing sensorang. opkoslah, g reramai wat pe. wat kecoh jek. baek g sensorang. eh, jap! bawak aku bley? sorang jek bawak teman nk menyembang!! haha. ngengg~

haaa.. amacam da kenal ngan Kim Hyun Joong neh?? kenal gak la sket2 kan. hehe. neways, sume nih aku amik dari Mukabuku Kim Hyun Joong sendiri.. ade gak aku amik dari Hyun Joong sshi punya Tumblr !! so, nak tawu psal Kim Hyun Joong neh, kena banyak sumber ah kan. haha. bawu up-to-dates. hee. ;)

kyla, itu je kot! c u nxt entry!! :)
As salam.. daa....

jaripesan : jeongmal gamsa hamnida coz sudi membca dan mem'follow' belog neh. kehkehkeh!!



No comments: