Sunday, December 18, 2011

Muhammad Luthfi

As salam suma..
anneyeong haseyo chin gu ya !!


entry rinie just nak share pasal Inche Luthfi je.
yela, entry kelmarin penuh ayat gula-gula aku je kan.
rini aku nak share kat korang pic or muke Inche Luthfi aku kite! 
hahaha. sape tak kenal, meh sini tengok. :)


no more talk-talk. u guys see-see ya! hee.


nie, masa wat video Typikal/Drama Scene. 
dan Inche Luthfi jugak cakap, " Blog nie Best !!"
hahaha! oke, aku tipu.

Nie pun salah satu scene dalam video Typikal/Drama scene!
bajet lettewww.. <----------ayat nak kena penampaq! haha.


Nie plak picture masa wat video Nama Pun Sampah.
masa nie kat Malaysia kot.
background cantik je. dalam bilik maybe?! :)


haa, nie picture masa wat video Masalah.
gambar cam bucak bermasalah pun ada gak kan? hehe! 
just kidding. :)

Haa, nie picture latest kot.
masa nie kalo tak silap aku,
Inche Luthfi da balik Malaysia.
Cuti kot. hee!
Latest picture dalam video yang die belakon sekejap.
korang da tengok video " OLEY!"
video pasal penerangan mengenai Hukum Hudud dengan lebih jelas.
Bob Lokman pun ada gak. hee!
ayat "Oley ! " tu, Inche Luthfi la sebut.

And, this is last.
salah satu picture masa Inche Luthfi acting dalam video "Oley!"
walaupon part die sikit, tapi part tu la yang orang lagi ingat.
skrip dia camtu la..
Muka serius : Curi gitar haram...
Muka jambu air/jambu batu (cam dalam gambar kat ats nuh) : Curi hati takpe.. !
hahaha. nice man! :)

ni aku saja ja buh picture aku.
nak gak menempek kat sini ! haha.
budak kecik tu my pakwe.
and also my nephew. Muhammad Daniel Fariz.
saja jugak buh picture dia, sebab da sebulan dia p Indon.
lom balik lagi. bila nak balik aku pon taktau.
rindu gila kat dia nie. hee!

okelah,
tu je kot yang aku leh share. hehe!

Till then,
Adiossa__

Jaripesan :: aku da ada twitter. hikhikhik~ 
do follow me @KhairunSalwa yea ! :)

No comments: