Wednesday, December 21, 2011

kena tinggai !

As salam chin gu yaa..
anneyeong ! hee.

rini aku nak share  satu benda lawak.
ni aku amik dari FB adik member aku.
status dia lawak baq hang !
lawak yang wat aku gelak kaw-kaw punya !
lawak yang wat aku gelak tak cover dah !!
seriously lawak tahap cipan !
bagi aku laa..
kalo ampa baca tapi tak lawak..
sorry der..! ahaks!


cita nie pasai adik member aku nie, 
Si M  dia nak balik dari keja part time cuti sekolah.
dan member dia pun da mintak nak tumpang balik skali nek moto.
dan Si Kemek tu la kawan dia.
elok da halfway, baru perasan yang member dia takda.
mengelabah kawan! haha.
at last, si kemek tu balik ngan member len, si botak. hee! 
apa la Si M. raliq sampai taksedaq member pon tinggai.
sian member si kemek tuh. haha!
ermm, nie status ari isnin lepas.


haa. ni plak kesinambungan status ari isnin tuh. 
update ari selasa. kelmarin la..
haha. aku baca status dia.
lawak tak hengat punya la.
baca dua-tiga kali pon duk gelak lagi.
sengal jugak member Si M nie, si Kemek.
hahahaha ! :)

till then, 
adiossa__


No comments: