Thursday, November 24, 2011

MALAYSIA BOLEH !!

As salam...
apa habaq bloggerdian suma..
anneyeong haseyo chingu ! :)


aku xda idea sangat nak wat entry apa..
tapi just nak menyatakan yang aku kagum ngan skuad bola kita.
dahla aritu menang sukan sea ngan Indon.
kelmarin dowang ada game ngan Syria tuk kelayakan suka olimpik 2012.


walaupon kalah, tapi aku kagum..
kagum sebab dowang maen dengan penuh semangat..
Team pertahanan, mahali, muslim, saidin ngan zubir.
memang sibuk ngan guard benteng Malaysia.
Khairul Fahmi Che Mat aka Apex lagi la sibuk.
Midfielder Malaysia, dan Striker Malaysia lagi kena teruk ngan Syria.
Syria banyak attack. serius panas game semalam. (23/11/11)
walaupon Malaysia kalah 2-0 ngan Syria..
tapi aku kagum ngan Team Malaysia.
Belum pon hilang penat, da kena main lagi tuk Sukan Olimpik.
Dah la banyak player yang injured, rmai yang xleh maen sebab da terlebih umor.
macam-macam dugaan la, tapi dowang ada semangat main yang tinggi.


Nak diikutkan game kelmarin memang Malaysia boleh kalah teruk.
Tapi, player yang terbaik, dowang berjaya Guard benteng Malaysia.
so, hanya 2 gol Syria ja yang berjaya bolos dan Apex xsempat nak tangkap.
Malaysia Kalah? Xpa la, janji dowang menang ngan Indon. hehe!
Harap-harap Harimau Muda boleh menang game ari ahad nie.
dowang akan lawan ngan Bahrain. orang kata Bahrain kuat.
Tapi, Harimau Muda lagi kuat. kan?! hee.


aku ada dengar gak yang negeri Selangor nak beli Bonai ngan Manggai.
dowang ni skuad Indonesia yang diimport tuk serap masuk dalam team Selangor.
maybe tuk game Liga Malaysia 2012 kot. 
Taon nie kan terengganu menang.
Tapi, tak taw la. aku bukan taw sangat pasal bola nie.
just satu ja aku harap. nak import player luar tuk game under negeri aku xkesah.
tapi sebolehnya, kalo game besar yang melibatkan Team Harimau Muda & Harimau Malaya.
Aku harap sangat yang pemain import nie TAK TERLIBAT.
sebabnya? sebab aku nk orang Malaysia sahaja yang tunjukkan bakat dowang.
aku rasa tak besh kalo orang kata kita menang sebab ada player import.
sangat - sangat rasa tak besh. 
lebih baik orang cakap kita menang sebab menang MALAYSIA player.
bukan IMPORT player. :)


p/s :: rajin pulak aku hupdates pasal bola lately nie kan? haha!


Till then,
Adiossa__

No comments: