Tuesday, November 22, 2011

..aku nanges..

As salam..
anneyeong haseyo bloggerdian suma..


aku tak taw nak updates apa tapi yang pasti..
aku nak gitaw yang aku SEBAK + TERHARU + NANGES...
sebab MALAYSIA MENANG BOLA tadi.


TERIMA KASIH HARIMAU MUDA...
TAHNIAH HARIMAU MUDA...


walaupon pada awal agak kuciwa sikit,
yela baru 5 minit main, Indon da gol sebijikk.
tapi aku positif, optimistik bahasa buku,.
dan ALHAMDULILLAH sebelum separuh masa pertama tamat,
MALAYSIA gol satu. so, seri ya kawan-kawan..


masuk 2nd half, plus masa kecederaan 3 minit.
still sama. remain 1-1.
ada gol tapi tak dikira sebab tendangan dalam kotak offside.
then, rehat 10 minit.
sambung main 30 minit masa tambahan.
15 minit terakhir. 
**consider separuh masa kedua bg masa tambahan..
Indon memang push habis-habisan.
benteng pertahanan MALAYSIA memang superb!
indon tak boleh tembus walaupon ada gak cubaan yang membahayakan.
tapi berjaya di tepis oleh Apek. goolkeeper MALAYSIA.


akhirnya, kedua-dua pasukan sangat bersemangat nak MENANG.
di pusingan penalti. MALAYSIA berjaya jaringkan 4 biji gol.
Indon berjaya masuk 3 gol ja. so, FINALLY..
MALAYSIA MENANG PENALTI 4-3..
kalo campuq ngan seri tadi, so total MALAYSIA menang 5-4.


time MALAYSIA menang tadi aku da sebak da.
TERIMA KASIH BADDROL BAKHTIAR 
untuk jaringan penentuan & juga yang terakhir.
ALHAMDULILLAH, rezeki MALAYSIA.
TAHNIAH & TERIMA KASIH 
kerana BERTAHAN sampai ke penghujung masa tamat.
aku taw dan aku nampak korang suma memang da penat.
tapi, still bertahan sebab nak MENANG UNTUK MALAYSIA.


time nyanyian lagu NEGARAKU-MALAYSIA...
serius aku sedih. sedih gembira.


..TAHNIAH HARIMAU MUDA..
..TAHNIAH MALAYSIA..
..TERIMA KASIH HARIMAU MUDA..
..TERIMA KASIH..
..TERIMA KASIH..
..TERIMA KASIH..


jaripesan :: malam nie skuad Harimau Muda akan pulang ke MALAYSIA.
naek kapal terbang KHAS tuh.
GUD LUCKS tuk rabu nie.
Esok rehat sekejap..
sebelum lawan Syria pulak hari rabu ni ya.. !
have a gud rest. :)

p/s : aku tak taw nak express macam mana keseronokkan aku nie.
tidoq malam sambil senyum kot. hehe!
p/ss : first time kot aku dapat hafal almost semua player. haha!
p/sss : aku suka la referree jepun tuh. :)

till then,
adiosa__

No comments: