Saturday, March 9, 2013

entah.


assalamualaikum.

penah tak korang rasa,
masa tu banyak gila benda korang nak buat,
banyak gila benda yang korang nak cakap.
tapi, at last, you guys had doing nothing.
and haven't say anything.

mesti penah kan?
tu yang aku rasa sekarang, 
ada banyak benda nak update kat belog.
banyak cerita yang pending sebenarnya.
nak cerita aktiviti aku masa cuti ritu la.
kisah pasal holiday aku p langkawi ritu la.
nak cita pasal random 1, 2, 3, 4 5 6 and so on laa..
nak share pasal latest novel yang best la.
nak cita pasal new life dalam semester baru ni la.
macam-macam la, banyak sangat.
banyak sebenarnya. tak takterluah. tak tertulis.
dan mungkin , tak tertaip sepatutnya.

ada ja da draft folder kat Windows Live Writer tu.
sampai penuh. 
sampai aku sendiri tekan ENTER tuk delete ja folder suma tu.
sebab cita da basi. cita da lama. lapuk. 
bosan kalo nak cerita pun.
takda feel nak share lagi da.
tu ja, luahan perasaan aku malam neh.
satu ja tempat luahan PALING BEST.
Allah yang SATU. Solat. Bercerita padanya.
terima kasih Dr. Anwar Fazal kerana sering mengingatkan kaum hawa ini.
moga anda dipertemukan jodoh yang sebaiknya. Amin.

p/s : korang sehat? aku alhamdulillah sehat.
sehat sebab dapat bilik tingkat 4.
hari-hari exercise. ahaks! peace!. (^_^)Y

till then, Adiosaa__

No comments: