Monday, December 20, 2010

Kim Hyun Joong !!!!!!

 salam.
holaaa !!~

haha, rinih ak nk share psal KIM HYUN JOONG !
who's the hell Kim Hyun Joong tuh??~
haa. meh nk story..
Kalo ak ckp Kim Hyun Joong tuh pakwe aku, korg ley trima x? hakhak.
okeh. itu pembohongan semata-mata.

tp seyes weyh, ak mmg da jatuh hati, jntung, buah pinggang, limpa, perut, usus suma kt si Hyun Joong nih.
korg tnya je la ape2 pon psal si Hyun Joong nih kt aku.
konfirm ak ley jawap dgn jaya nya. haha.

msti korg xley tgkap lgi ape yg aku nk cte sbnarnya nih.
ntah sape2 ntah mamat Kim Hyun Joong nih kn? hee.
okeh, meh ak nk cte sikit latar belakang si Hyun Joong nih.
kita mulakan dgn Picture Kim Hyun Joon nih dlu ya.
pastu bawu korg ley feel-feel skit bile ak cte. haha ! gile.



hii !! wo Kim Hyun Joong oppa !!
this is her Killer Smile !

okeh. mulakan pengenalan psal si ensem nih. hehe.
name die Kim Hyun Joong.
nickname Hyun Joong taw. bkn Kim. 
Kim tuh name bapak die. kalo nk rse pgsan ttbe, pgill ah nme Kim tuh. haha.

die lahir 6 Jun 1986. so, umur die skunk 24 taon.
tua 4 taon jek dri aku. sesuaaiii !! hakhakhak !
tmpat lahir opkos loh kt Seoul, Korea.
xkan kt Malaysia kita yg terchenta plak kn? hee.

Hyun Joong nih sebenarnya leader group SS501 kt korea.
antara group yg pemes kt korea, and mmbers group nih suma muka jambu air, jambu batu.
bak kata melayu, muka jambu gila lah. haha.
sora die lak mmg sedap. not bad. 
cuma kne sharp and amik kelaz vokal lgik ngan Ning Baizura. haha.

Hyun Joong start pemes dalam bidang lakonan bile die dpt offer berlakon dlm cte Boy Over Flowers.
watak die sbgai salah seorang ahli kump. F4.
pegang watak Yun Ji Hu.
soerang yg sgt caring, & romantika di amor. hehe.
boleh kira die hero no.2 dlm cte tuh selepas Lee Min Ho sbgai Gu Jun Pyo.


ni lah watak penting dlm cte Boy Over Flowers
korg msti penah tgok kn?
ape? xpenah tgok? TOLONGLAH pegi tgok skunk !! 
rugi jek kalo xpenah tgok weyh. hohoo~

and latest drama korea yg die jdik hero ialah cte Playful Kiss.
cte ni bez gile ah.
mmg kne tgok. ak pon da dua kali tgok. and akan tgok lgi skali. haha.


haa, ni lah cte Playful Kiss yg ak ckp tuh.
seyes bez ! mmg bez !
Hyun Joong dlm cte jdik sgt kejam. belagak. sombong.
muke die annoying gile and sgt xley blah.
tp opkoslah, hepy ending and pompuan tu la yg dpt melunturkan sikap annoying die tuh.
tp sikap kejam tu suma dlm cte nih je la.
kt luar, die baek okeh ! haha.

and paling lates drama or cte korea yg still lagi Hyun Joong jdik hero ialah cte Dream High.
kisah suka duka jdik penyanyi.
aku pon ngah tgu gk bile cte tuh nk kua.
mybe next year kot. hope so. hikhik~

Kim Hyun Joong nih plak penah dua kali jek dtg kt Malaysia.
first tu aku xsure die dtg tuk ape.
coz xsmpat nk siasat balik. hahaha.
tp second time die dtg Malaysia, 7hb 12 ritu.
Hyun Joong dtg tuk promosi barang The Face Shop.
die jdik duta tuk produk skincare The Face Shop bagi produk tuk lelaki.
and die ade wt sesi bertemu peminat kt Pavilion Bukit Bintang!
& yg paling penting, ak xdapat pegi coz time tuh wet PTPTN aku lom msuk ag.
so, xley nk hoyeah-hoyeahh sgt. Jimat beb !! huhuuu~




sebab tu ah, kalo korg g memane. jmpe kedai The Face Shop.
korg akan nmpk ah muke die kt poster2 sekitar kedai tuh.
kebetulan smlm aku kua g Jusco Bandar Melaka.
poster die kt kedai The Face Shop tuh mmg sgt cntiikkk !!! 
aku nk amik pic ngan poster tuh, tp xdpt coz xley.
poster die kt lua kedai kcik jek. xnak ah amik yg tuh. *demand nih. haha.
aku nk kt dlm kedai. Besarrrrrr pnya !! hehe.
tp xboley. huwaaa !!!
rse cm nk pegi beli poster tuh jek, bawak balik umh. hehe.

haah?! cmne?! 
da dpt gmbaran Kim Hyun Joong tuh cmne? hehe.
tp jgn kcau die okeh. tu aku pnya. haha.
tp aku penah gk sembang ngan kgkwan aku.
kalo lah jmpe Kim Hyun Joong depan mata, ape aku akan wt?!
kawan aku ckp, "aku akn dok belakang ko, tlg smbut ko. manelah tawu kalo ko pengsan ke jmpe die"
hahahahahahaha. siot jek jawapan housemates aku. haha.
tp, boley jdik gk kn? hehehe.
malu lah nk jmpe die. hikhik~ *gatal...

kyla korg, nih ak letak kan sikit pic si Kim Hyun Joong.
suma cte psal die aku da share kn. 
so, enjoy okeh. :)

  
ni pic Kim Hyun Joong dlm salah satu Videos klip lagu die. hehe.
still ensem kn?! haha.


nih plak pic die mse wt konsert kt Jepon.
dlm SS501 Asia Tour.
Asia?? knape kt Malysia xdatang pon? hohoo~


Kim Hyun Joong !!!!! Sarang Haeyo ! Cuay Haeyo !!
hahahaha.

kyla korg.
bnyk plak aku tulis kali nih. haha.
so, da knal sape Kim Hyun Joong kn? hehe.
t aku story mory sal cte len plak eh. 
daaaa !!!!!!!!
salamm !

No comments: