Wednesday, December 1, 2010

aku & kereta..

salam...
hoolaaaaaa !!! haha.



lama x hupdate belog neh.
bese la, bila perasaan, naluri, hati dan sewaktu dengannya dlm mood malas..
so, tiadalah wujudnya entry yg latest, pastest dari aku. haha.


ermm, bce tajuk cm bez je kn?? haha.
xde la, ak juz nk story ah psal rutin ak time cuti neh.
alhamdulillah, rzeki mncurah-curah bg abg2 aku.
jdi, dgn rzeki yg ada, dpt lah dowg mmbli sejibik kereta bawu. ahaha. *bulan2 bayar ah~
so, bla dok umh xda keja. apa lgi, berjalan lah ak dgn kereta2 bawu mereka itu.
melaramlah katakan. keta bawu beb! sape xnk nek kn??! haha.
disebabkan ada 2 bjik keta yg agk bawu n owg pon xpenah tgok ak bwk keta tuh.
so, wujudlah cerita-cerita, desas-desus yg mnyatakan aku sndri sudah kawen n bli keta bawu !!
what the cicakman aku da kawen.. aiyooo~
boley mati potong 18 cm dlm kes Mona Fendi tu aku kne ngan Mak, Along & Angah aku. 
gila ka aku da kawen. hahaha. cm klakar lak bla dgar.


hahahaha..
tuk pngetahuan korg.. *walaupon korg xnk tawu, bia lah. entry aku kn? haha.
sebenarnya tu keta along n angah aku. along aku ade keta Myvi ja. 
angah aku ada keta nissan hape ntah. aku lupe name keta tuh ! hee.
nk dijadikan cerita, along aku g keja bwak mto keramat aku. coz ak bkn nk nek sgt. hee. *kn da ade keta. haha.
jdik, angah aku plak g keja, bwk lah keta along aku,. yg Myvi tu. coz keta nissan die gne mnyak bnyk. 
gpon angah aku keja kdg2 kne pegi merata tmpat tuk promosi ttg keje die.
so, die bwk Myvi, jimat mnyak sket. 
jdik, kalo ak nk pegi memane, aku bwk la keta nissan tuh ! cm bgos kn?? haha.
dat's why la org bnyk kata aku da kawen. cehh!!~ 
nissan tuh bkn bli cash beb, hutang gk ! hahaha.
so, xyah la aku nk bangga sgt pon. korg pon xyah lah nk jeles2 neh. buang karan jek~ hehe.
juz, kekadang jek kalo mak aku ajak g memane yg jaoh sket.
bwu lah ak bwk Myvi tuh. jimattt... hee.


kyla korg, takat nih je la kot entry yg dpt aku hupdates kn belog neh. hehe.
gpon, mse ak tlis entry neh, aku kne bersiap-siap nk g jmpa kgkwn aku jap.
before balek Melaka mlm nih. cuti da abes lorh !! hohohooo~


so, c ya !!
salam..
daaaa.....


No comments: