Saturday, December 25, 2010

Kim Hyun Joong ..part 2..

salam.. 
holllaaa... !!
hahaha.

okeh, rinih aku nk smbg story mory psal Kim Hyun Joong.
dat's why lah aku letak tajuk entry ' Kim Hyun Joong ..part 2.. '
ade jek smbungan nye kn? hikhik~
opkoslah.  msti la nk hupdate skit psal pkwe ku yg jauh nun di rantauan.
hahaha. Giler kn? 
lantaklah. jnji aku bhgia.

ala, bukan apa.
aku sja nk share ngan korg gk psal Hyun Joong nih.
at least, korg ley gk tawu info2 terkini dan terlatest dri aku kn?! 
bajet cm info penting jek. hahaha.
tp btol lah. bg aku pnting maa..

okeh. let's get start !
rituh aku cte sikit psal perkembangan kerjaya die kn? 
haa.. kali nih psal diri Hyun Joong nih ah skit2.
rituh gk aku lupa nk cte psal berat bdan ngan ketinggian die.
haha. gile ah smpai berat bdan die pon ak nk share kn?? 
hahaha. bia lah.
itu menunjuk kn betapa fanatiknya ak psal mamat nih.

okeh, smbung...
berat Kim Hyun joong 68 kg. & tggi lak dlm 180 cm.
gila babeng ah berat Hyun Joong. ringan jek kan?
slalo mmat ensem2 cmnih, berat dwg dlm 70 or  80 kg.
Hyun Joong 60 lebey jek. ishh. kurang mkan ke hape?!
x mcm aku. kurang sikit je dri dia. haishh~
kne diet nih. hahaha.
kne lari jaoh skit. kalo malu r nti kalo jmpa  !
haha. pewasan.  sape ko nk jmpe ngan die Salwa. ishh. ishh.

jmpa lah. dlm mimpi !! hahaha.
then, tggi Hyun Joong lak 180 cm. mmg btol2 tggi nih.
ak pon takat paras bahu die je kot. haha.
pewasan lagik, nk jgak bajet tggi.
hahaha.

haa.. pastu lak.
darah Hyun Joong adalah dri jenis Darah B.
aku? darah O ar.
okeh  ar kot kn? 
darah O nih  universal. ley masuk jek suma. 
hahaha. ttba jek. 
xde kne mengena kot. hikhik~

than, part story yg besh skali da smpai.
rituh, aku kua jap ngan mber housemate aku g Tesco Melaka.
pas jalan2 suma, da abes shopping dgn mghabeskan wet yg agk sikit tuh.
msa nk balek, aku singgah jap Popular.
besalah, peminat dan pengumpul Novel bertauliah nih. hahaha.
g la nk crik novel2 bawu. 
aku nih xley tdo kalo xbca novel b4 tdo.
kira cam kna bca novel tuk Bedtime story ah.
haha. cm budak2.
bia lah. okeh lgi nih.
xmcm my nephew.
msa dia kcik2 dlu. lgi melampau.
b4 tdo msti nk tgok cte Upin-Ipin.
mna aku nk crik cte Upin -Ipin lak tgah mlm buta tuh.
kalo xtgok, mmg mlm tu ko xtdo ah.
layan die sembang. da la mulut die potpet. haishh~
at last, aku upload cte upin-ipin tuh msuk dlm henfon yg canggih tuh.
than, bawu ley tdo.
melampau kan??! hahaha. siot betol.

okeh, back to story aku tdi. hehe.
msa nk byar novel yg aku beli selepas mengambil  msa yg agak lama ya tuk memilih.
aku nmpk majalah Epop. but chinese version.
Epop nih aku bawu je blaja nk layan2 skit.
tp dlm malay version ah.
kt situ xda lak Malay version pnye. then,
nmpk jek Epop, g la belek2 jap.
tawu ape aku nmpk?!
coverpage Kim Hyun Joong beb !!!!! 
mmg aku nk mnjerit kt situ gk ah. haha.
tp ley control ayu lgik. so, rilek sudaa.
plus, kt Epop tuh die tlis ade poster Kim Hyun Joong yg BESARR PNYAAA  kt dlm.
*bajet lgik, mcm paham jek pe yg chinese tuh tlis.
hahahaha. tnpa tgok hrga yg agk mahal ya, RM3.00.
terus aku amik and g bayar skali ngan novel tdi.
mmg sonok gila lah.
xsabar nih nk balek umh. nk tgok poster tuh. hahaha.

msa nk bayar tuh, cashier Popular tuh lak chinese.
tgok ushar aku len mcm jek.
msti bajet igt aku xpaham ape Epop tlis.
mmg aku xpaham pon. haha.
aku wt dek' jek. bia lah.
wet aku kot. hikhik~
mse otw nk g parking lot dimana kereta sewa yg aku sewa diletakkan.
truz aku kelebek r majalah tuh, 
siap dgn gigih usahanya nk koyak bahagian tgah tuk amik poster yg besarr tdi. 
hahaha. mmg gila.
ade aku kesah. aku minat gila kot.

akhirnya, smpai je kt umh sewa ku yg terchenta, 
truz sonok sgt, smpi crik selotep nk lekat poster tuh.
hahaha. tp xde lak selotep tuh. 
kne tggu dak2 umh yg len balek dri camping, nak pnjm selotep. 
tu pon kalo dowg ada. haha. 
so, mmg simpan elok2 ah.


















haaa. ni lah poster nya.
tp smpai ke hari nih, xtampal2 lgik.
xsmpat. hahaha.
ececeeh, padahal ade jek msa.
then, rituh msa blek kuliah. truz amik gmbr ngan pic nih. 

   
















hahaha. nmpk over x??
xsgt kan?! sikit2 jek.
hahaha. 
ade gk yg xcaya ak dpt poster nih. 
ala, besa lah, ayt jeles tuh. hahaha.
so, aku da buktikan aku dpt poster nih. hehe.
nk pos gk kt MukaBuku, tp xjdi lah.
letak kt cni sudah lah.
malas nk heboh-heboh. 
hahaha.
 sengal~

kyla korg.
Kim Hyun Joong part 2 tamat di sni.
nti, kalo ada news bawu psal Hyun Joong nih.
aku share kt korg lgi eh. 
tgok lah. aku smbg wt part 3 lak kew. haha.

okeh. 
salaamm.
daaaa~

jaripesan : haha. sape yg jeles tuh, xmo jeles2 okeh.
xbaek tuk kesihatan. hahaha.
kali nih rzeki aku dpt poster nih.
mne tawu, nti korg lak dpt poster Kim Hyun Joong or sape2 yg korg minat.
okeh dear?!  senyum sikit. hahaha.


No comments: