Friday, December 13, 2013

sebok konvo orang !

Assalamualaikum.
holaa. anneyeong !

phewww. what a busy weeks la bulan disember neh.
bila suma final projek nak kena submit,
suma last minit assignment dan report nak kena buat.
hujung bulan da start Final Exam.
memang Student Accommodation Centre (SAC) rumah kedua kiteowang la.
tapi bila nak study neh salwa woit !

takpa, rilek-chillax sister-brother sekalian,
salah satu cara nak release tension?
hupdate belogs la jawabnya.
sesaja nak sharing cerita dan gambaq. kehkehkeh! ;-)

event neh jadi awal bulan ritu, 
Pesta Konvo UUM dan salah seorang calonnya adalah kezen aku.
dy budak BHRM yang da grad setahun lepas.
baru dapat konvo ritu.
plus masa hari kejadian aku agak busy la dengan kelas dan jugak event lain,
tapi alhamdulillah, 
dapat jugak tolong kezen aku prepare pape untuk dy kat uum neh.

kezen aku, Fairooz Nabila konvo hari selasa petang,
so hari khamis sebelum tu aku da pegi amikkan jubah kovo dy.
petang tu jugak aku da konfom kan penginapan dy kat Mualamalat.
letih tapi best, sebab dapat tolong sepupu sendiri kan. hehee!
so, hari selasa tu, lepas antar dy pegi Dewan Muazam Shah,
aku balik pegi tempat event kelab kat padang palapes.
ye la, kebetulan turn kelab aku jaga kaunter event hari selasa ritu.
memang main lari-lari hindustan la ritu. haha!
lepas antar dy kat DMAS, 
pegi tunggu makteh aku kat bustand PKU pulak.
sebab nak bagi pas pelawat nak masuk dewan,
ngan beg baju kezen aku kat makteh.
abes tu, terus g balik ke kaunter event.
kemudian, pegi balik DMAS sebab nak bergambar ngan makteh dan kezen aku. hee!
gigih tau main rushing-rushing neh. ngee~
so, da abes taip, tengok gambar je la eh. haha! :-P




AHAD : Photoshoot kezen. imma photographer of the day. haha!
 abes kelas AI je terus g amik dorang tuk photoshoot. ngee~



SELASA : Congrats cousie ! 
dah grad juga hang akhirnya. tahniah unni.
we're UUM-ers, aku junior dan dy senior. 
jangan lupa belanja makan yang sedap2 yea Hr Exec. haha! :-p




dengan makteh dan thariq. sepupu dan mak sedara.
antara mak sedara yang sempoy sekali. rock ar makteh ! haha.



fefeeling aku yang konvo. penyebok je lebih. ahaks !


i got the flowers ! yeayy. happy convocation ebery-one.
*muka letih dan berminyak, abaikan* :-P


nak pegi sambung wat asssignment dan projek. lalalaa~

till then, 
Adiosaa_
Assalamualaikum. 






No comments: