Tuesday, October 11, 2011

Yukk..kenal ngan gegurl-gegurl !!

As salam suma...
annyeong haseyo chingu ya !!
keh. keh.. keh...


haa, rinih aku nak share sikit sebanyak pasal wanita or gegurl 
yang maybe korang-korang beboy-beboy 
suma boleh belajar untuk paham. 
nak carik pasangan edup pon da bulih la nih. haha!


** nape aku nampak terlebih COMEYH gemok sket neh? haha~ **


okeh, jom start ! yuukk !!


a) Tanah - anak pertama, kelima, kesembilan.
b) Air - anak kedua, keenam, kesepuluh.
c) Api - anak ketiga, ketujuh, kesebelas.
d) Angin - anak keempat, kelapan, keduabelas.


WANITA BERUNSUR TANAH
1) Merendah diri, hormat serta patuh pada yang lebih tua, setia serta rela berkorban.
2) Tidak cerewet, tidak meninggi diri, tidak sombong dan bukan pemarah.
3) Tenang diri, aman & memberi sokongan.
4)Tidak suka membantah & membangkang.
5) Berpewatakan manis, lemah lembut, bersih dan sentiasa menjaga kecantikan.


WANITA BERUNSUR AIR
1) Mampu menenangkan hati pasangan dan memberi semangat.
2) Mengambil berat.
3) Memiliki hati yang bersih dan boleh membahagiakan pasangan.
4) Sangat romantis.
5) Sangat mudah menangis.


WANITA BERUNSUR API
1) Cintanya sentiasa hangat dan memberahikan.
2) Cergas, cepat dalam gerak geri dan tangkas dalam menguruskan rumah tangga.
3) Penasihat yang baik.
4) Pandai dan cekap menguruskan rumahtangga.
5) Pandai menghias diri dan menjaga kecantikan.
6) Seorang yang berwaspada selalu.


WANITA BERUNSUR ANGIN
** Hey !! Ini aku... haha~
1) Lemah lembut dan memenangkan.
2) Pandai bermain kata dan memujuk rayu.
3) Sopan santun dan berpekerti mulia,
4) Bijak mewujudkan suasana selesa.
5) Hati yang cepat berubah-rubah.
6) Seorang pendengar yang setia.
7) Pandai menjaga penampilan diri.


haaa, gegur-gegurl suma ??! korang yang mana satu beb ? 
aku anak keempat dalam famili.
so, aku dalam kategori angin. Bagi aku, ada betulnya andaian nie.
sebab ada jugak yang sama ngan perwatakan aku. hikhikhik!




jaripesan :: AWAS ! ni cuma hanya andaian & pandangan sahaja. 
aku pon amik dari satu laman sesawang. 
kalo sama mungkin kebetulan sahaja. 
Jangan percaya 200persen okeh !
tapi, mungkin boleh membantu si beboy-beboy 
suma tuk lebih mengenali hati gegurl-gegurl diowang kan? haha!


till then, 
Adiossa__

No comments: